Ook wij bewegen digitaal mee met de snel veranderende wereld. Om uw liften, roltrappen en andere transportinstallaties efficiënt te beheren heeft u steeds sneller toegang nodig tot online informatie. Vanaf mei 2021 kan dat met ons online klantportaal DLR Online. In DLR Online vindt u alle informatie over uw gebouwen en installaties. Het klantportaal biedt een actueel en gepersonaliseerd dashboard met informatie over uw portefeuille. Raadpleeg op elk moment uw meerjarenonderhoudsbegrotingen, keuringsrapporten en certificaten.
Het online klantportaal biedt u onderstaande voordelen:
- Realtime inzicht in de operationele status van uw installatie(s);
- Een up-to-date agenda met de uitgevoerde en geplande gebeurtenissen in uw portefeuille zoals: onderhoud, keuringen, storingen en inspecties;
- Een overzichtelijke kaart met de locaties van uw gebouwen;
- Toegang tot relevante documentatie zoals: keuringsrapporten en certificaten, contracten, onderhoudsverslagen en begrotingen (MJOB’s);
- Met de rapportagefunctie download u gemakkelijk een volledig overzicht van uw installatie of begrotingen;
- Inzicht in energielabels en de bijbehorende certificaten;
- Mogelijkheid om zelf verzoeken in te dienen om installaties toe te laten voegen aan uw portefeuille;
- Exclusief bij installaties voorzien van een DLR Touch: rittenhistorie inzichtelijk én met de live view kunt u de bewegingen van uw liften real time monitoren;
- Beschikbaar in vier verschillende talen en u kunt direct vragen stellen + feedback geven.
Alle klanten die een contract hebben afgesloten met DLR Eurlicon heeft zijn of haar inloggegevens inmiddels ontvangen. Toch nog geen inloggegevens ontvangen? Stuur dan een mail naar: info@dlr.nl. Heeft u nog geen contract met ons afgesloten maar wilt u wel meer informatie ontvangen ons klantportaal? Neem contact op met uw contactpersoon voor een demonstratie of bel naar: 015-256 66 66.