LiftAssist: compleet liftbeheer
LiftAssist is een complete dienst met drie pijlers: dagelijks beheer, technisch beheer en communicatie. Het onderhoudscontract sluit u rechtstreeks met de installateur af.
Dagelijks beheer: administratieve dienstverlening
- Het verwerken van poststukken
- Correspondentie met onderhoudsfirma’s
- Het opstellen van technische rapportages bij installaties
- Het management van de rapportage
- De beoordeling van facturen en contracten
Technisch beheer
DLR Eurlicon verzorgt de inspectie en technische beoordeling van installaties, beoordeling van de kwaliteit van onderhoud en het opstellen van de meerjarenbegroting.
Communicatie
Elk kwartaal beoordelen we de voortgang van onderhoud, storingen en keuringen. Verder organiseren we een periodiek overleg, waarbij u de frequentie bepaalt.
Full-service contract
Bij ons full-service LiftAssist contract nemen wij alle zorg uit handen voor onze opdrachtgever. Wij voeren het volledige dagelijkse beheer van de installaties, denk hierbij aan de storingsafhandeling, het keuringsmanagement en het periodiek onderhoud.